Release 2.0

De routes zijn toegevoegd! Ok, niet allemaal, maar toch wel behoorlijk wat. Ik schat zo’n 70%. Ze komen van OpenFietsKaart.nl die op zijn beurt de gegevens van OpenStreetMap.org betrekt. Ook jij kunt helpen om het netwerk compleet te maken! Zie de help op deze blog voor iets meer achtergrond informatie en wat handige links als je mee wilt helpen.

Verder zijn er in deze versie van BikeNode ruim 100 duitse knooppunten toegevoegd en kun je nu ook de satelliet weergave gebruiken.

5 Reacties to “Release 2.0”

  1. Sander Bos Says:

    Hallo Alex,

    even snel een berichtje van een tevreden gebruiker. Ik was echt heel blij verrast dat er nu ook lijntjes lopen tussen de knooppunten, en dat de applicatie ondanks de extra features nog steeds lekker klein is.

    Dank je wel!

    Groetjes,

    –Sander.

  2. Roel van der Heide Says:

    Beste Alex,

    Mooie app, die ik veel gebruik. Sinds ik mijn Android-versie upgraded heb (ASUS EeePad) is de overlay met streetview-knooppunten verdwenen. Het zou mooi zijn als dat hersteld kon worden. Bedankt voor het goede werk.

    Roel

    • alexvanderlinden Says:

      @Roel
      Ik zie dat de overlay met knooppunten niet meer getoond wordt. Ik heb zelf ook een transformer. Ik zie dat ze het op mijn htc telefoon ook niet meer doen. Ik vermoed dat er een probleem is met de google service waar BikeNode gebruik van maakt. Hopelijk snel opgelost. Ik ga het in de gaten houden.

    • alexvanderlinden Says:

      @Roel
      Er bleek iets veranderd te zijn bij de google service waar BikeNode gebruik van maakt. Ik heb BikeNode aangepast (release 2.3) zodat de overlay weer gewoon werkt. Nog bedankt voor je bericht.

Geef een reactie

